Orario jako alokační systém
Aplikaci Orario lze používat pro dlouhodobé alokace kapacit, např. alokace zaměstnanců na projektech, dlouhodobý pronájem strojů a zařízení, půjčovny lodí, kol nebo aut. Aplikace rovněž obsahuje modul pro timesheety (výkazy práce), sledování nákladů, vytváření faktur přímo z výkazů práce, reporting a analýzy.V aplikaci lze nastavit šířku každého dne, různé barvy pro jednotlivé projekty či zákazníky, barevně lze také odlišit víkendové dny. Dále je možné využívat drag&drop pro rychlou úpravu alokací (přesun, prodloužení či zkrácení, to vše jedním pohybem myši).
Stručný přehled funkcionality aplikace:
- databázová aplikace pro konzultantské firmy, restaurace, herny, půjčovny atd.
- udržuje přehled o alokacích či rezervacích, snadné vkládání a editace
- široké možnosti nastavení a úrovně detailů pro rezervace
- neomezený počet řádků, sloupců i alokací
- výkazy práce, náklady
- fakturace, reporting, analýzy
- možnost omezit práva uživatelů (rozlišuje 5 typů uživatelů, např. admin, manažer, účetní a další)
- data přístupná odkudkoli, automatické zálohování dat
Výhody aplikace Orario:
- se systémem může pracovat libovolné množství uživatelů najednou
- není nutné nic instalovat, stačí jen prohlížeč (Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome atd.)
- žádné náklady na provoz, stačí jen Internet
- pravidelné zálohování dat bez starostí
- flexibilní systém, který lze snadno rozšiřovat, doplňovat a optimalizovat a to vše bez součinnosti uživatele
- nízké náklady - platí se pouze "pronájem" aplikace
- aplikaci lze snadno rozšiřovat dle vašich přání
- implementována čeština a angličtina, možnost přidávat další jazyky