Orario jako alokační systém

Aplikaci Orario lze používat pro dlouhodobé alokace kapacit, např. alokace zaměstnanců na projektech, dlouhodobý pronájem strojů a zařízení, půjčovny lodí, kol nebo aut. Aplikace rovněž obsahuje modul pro timesheety (výkazy práce), sledování nákladů, vytváření faktur přímo z výkazů práce, reporting a analýzy.



V aplikaci lze nastavit šířku každého dne, různé barvy pro jednotlivé projekty či zákazníky, barevně lze také odlišit víkendové dny. Dále je možné využívat drag&drop pro rychlou úpravu alokací (přesun, prodloužení či zkrácení, to vše jedním pohybem myši).
Stručný přehled funkcionality aplikace:
  • databázová aplikace pro konzultantské firmy, restaurace, herny, půjčovny atd.
  • udržuje přehled o alokacích či rezervacích, snadné vkládání a editace
  • široké možnosti nastavení a úrovně detailů pro rezervace
  • neomezený počet řádků, sloupců i alokací
  • výkazy práce, náklady
  • fakturace, reporting, analýzy
  • možnost omezit práva uživatelů (rozlišuje 5 typů uživatelů, např. admin, manažer, účetní a další)
  • data přístupná odkudkoli, automatické zálohování dat
Výhody aplikace Orario:
  • se systémem může pracovat libovolné množství uživatelů najednou
  • není nutné nic instalovat, stačí jen prohlížeč (Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome atd.)
  • žádné náklady na provoz, stačí jen Internet
  • pravidelné zálohování dat bez starostí
  • flexibilní systém, který lze snadno rozšiřovat, doplňovat a optimalizovat a to vše bez součinnosti uživatele
  • nízké náklady - platí se pouze "pronájem" aplikace
  • aplikaci lze snadno rozšiřovat dle vašich přání
  • implementována čeština a angličtina, možnost přidávat další jazyky